Látogatóink száma
Alföld Kábel Kft.
Az Alföld Kábel Kft. 2009.08.-hónapban alakult, és indított rohamszerű szolgáltatást Orosháza belvárosában. A kezdeti nehézségeket figyelembe véve, melyek, szinte mondhatni isteni csapásokként jöttek, Pl.: új szerverünk gyári hibái mely hónapokig játszott velünk, a kemény fagyok kábelszaggatásai….egyes konkurens cégek kábelvagdalásai, folyamatos feljelentései, hamis vádaskodásai ellenére úgy gondoljuk sikerült egy igen jó, színvonalas szolgáltatást összeállítani, (reméljük ügyfeleink is így gondolják és nem csak mi, de csak jeleznék…) szóval elemi és emberi harcok közepette, és persze ne feledjük, hogy a bürokrácia országában papírok közé fulladva ellenőrzések egymást követő kilincselése ellenére, 2010.áprilisától végre stabilan, megújult erővel, köszönhetően új erős partnereinknek elindult Orosháza belvárosában egy ütőképes TV és még ütőképesebb telefon szolgáltatás, ( lásd árainkat….még én sem hiszem, mi mindent szinte ingyen adunk??…) 2010. április hónaptól 2010. július hónapig a szolgáltatás ár érték arányát jelentősen bővítettünk, ügyfeleink elégedettségére hajtva, emelve a valós internet sávszélességeket, mellőzve a semmit mondó külföldi csatornákat. Persze ez a folyamat ezután sem áll le, új TV csatornák és az Internetben jelentős sávszélesség bővítés várható ősszel is, mely reméljük nagy elégedettséget vált ki majd meglévő és új ügyfeleinkben is. A telefonról:……lehet 0Ft alá vinni az előfizetést, és ennél alacsonyabb percdíjakon szolgáltatni? Szerintem ez már így is túl jó.
A TV szolgáltatásban nem felejtjük el a Digitális élményt keresőket sem, sőt ez az új irány vezérel majd minket további munkánkban, na és persze egy igazán új technológia, ami nem elterjedt ebben a térségben, de erről később még bővebben tájékoztatjuk önöket.
A folyamatos fejlesztések ellenére sajnos nincs olyan technikai eszköz mely nem hibásodhat meg, na és persze a napjainkban bekövetkezett természeti behatások (emberi rongálások) sem kímélik a hálózati eszközöket, célunk, hogy ügyfeleink folyamatos szolgáltatást kapjanak ezért is fontos önöknek és nekünk is, hogy a szolgáltatás megszakadása vagy hiba észlelése esetén értesítsenek minket, a hiba elhárítását a lehető legrövidebb időn belül elkezdjük, a vonalas telefonszámunk 0668-680-980, amennyiben ügyfélszolgálatunk zárva van üzenetrögzítő funkciót lát el, itt is megteheti bejelentését megadva nevét, lakhelyét, elérhetőségét, a visszahallgatást követően keresni fogjuk.
Sok esetben van olyan hiba bejelentésünk, mely nem a szolgáltatási minőségi problémái miatt, hanem az ügyfél számítógépe, Tv készüléke hibáiból ered. A szolgáltató feladata a készülékig biztosítani a szolgáltatást, a készülék üzemeltetése annak hibaelhárítása az ügyfél érdeke és feladata, ezért fontos az emberi türelem és az egymás iránti tolerancia, vagyis a hiba észlelése esetén a ügyfélszolgálat értesítése, a hiba minél pontosabb leírása szinte azonnal választ adhat a felmerülő kérdésekre, szóval kerüljük a "napokig nem mertem szólni ,de most már nagyon ideges vagyok" beidegződést mert lehet csak minimális a probléma, és nem is a szolgáltató hibája.
Várom kérdéseiket, melyeket megtehet telefonon vagy email-en is cégünk felé, elérhetőségeinket megtalálja a Kapcsolatok menü pont alatt.
Köszönettel : Comptelnet
Látogatóink száma
Internet |
Tv |
Telefon |
Számítástechnika |
Domain Regisztráció |
Weboldal készítés |
Belföldi tarifák |
Nemzetközi tarifák |
Szolgáltatás feltételei |
Kábel telefon díjszabás |
Internet |
Tv |
Telefon |
Számítástechnika |
Domain Regisztráció |
Weboldal készítés |
Belföldi tarifák |
Nemzetközi tarifák |
Szolgáltatás feltételei |
Kábel telefon díjszabás |